×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری و روز استاد گرامی باد

1403/02/11

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت اندیشمند فرزانه، آیت‌الله مرتضی مطهری که به‌ درستی روز معلم نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا با ارج نهادن به مقام شامخ و جایگاه اندیشه این عالم فرزانه، صمیمانه‌‌ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خویش را محضر استادان و اعضای محترم هیأت علمی و همکارانم به عنوان بخشی ازجامعه علمی کشور که عهده‌دار امر آموزش و پژوهش در دانشگاه گنبدکاووس هستند، تقدیم کنم.

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت اندیشمند فرزانه، آیت‌الله مرتضی مطهری که به‌ درستی روز معلم نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا با ارج نهادن به مقام شامخ و جایگاه اندیشه این عالم فرزانه، صمیمانه‌‌ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خویش را محضر استادان و اعضای محترم هیأت علمی و همکارانم به عنوان بخشی ازجامعه علمی کشور که عهده‌دار امر آموزش و پژوهش در دانشگاه گنبدکاووس هستند، تقدیم کنم. معلّمی نماد عظمت انسان‌های فداکار و پاک‌باخته‌ای است که ذره ذره وجودشان مملو از عشق و ایثار است و صحنه‌های باشکوهی از رسالت تعلیم و تربیت را در تاریخ خلق کرده‌اند. نقش محوری معلّمین و استادان در آگاهی بخشی به جامعه و تعلیم و تربیت نسل جوان، بر کسی پوشیده نیست و مسئولیت سنگین تولید علم و دانش، اندیشه ورزی و تربیت نیروی متخصص برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان  بر دوش آنان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و پاسداشت مقام والای معلم و استاد، روز معلم را به تمامی معلمان و استادان کشورم، پویندگان راستین علم، معرفت و دانایی، به‌ویژه اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه گنبدکاووس، صمیمانه تبریک عرض نموده و سعادت و بهروزی یکایک آنان را از درگاه پروردگار متعال مسألت می‌نمایم. امید است که در پرتو عنایات خداوند متعال شاهد توسعه روزافزون ایران اسلامی و توفیقات بیش از پیش دانشگاه گنبدکاووس باشیم.

حجت اله جعفریان

ریاست دانشگاه گنبدکاووس