×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

تقدیر از همسران شهید در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)

1399/11/08

آیین تجلیل از همسران شهدا به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم تجلیل از همسران شهدا، ( همکاران دانشگاهی) سرکار خانم فرزانه امان فرخانی و سرکار خانم نفیسه گرایلو به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه برگزار شد.

در این دیدار دکتر طهماسبی، ریاست دانشگاه، ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س)گفت: خانواده های شهدا و جانبازان نعمتی بزرگ، برای جمهوری اسلامی ایران هستند. به همین منظور در این ایام  فرصت را مغتنم می‌شمارم، ضمن تکریم مقام مادران عزیز و همسران گرامی شهدای گران‌قدر، از پروردگار متعال سلامت، عزت و توفیق روزافزون این بانوان والامقام را مسألت می‌نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،  سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها)، بزرگداشت بانوی بزرگواری است که زندگی خود را وقف حمایت از ولایت نمود و با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به اسلام در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت. سالروز وفات آن بانوی بزرگوار به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا، زمینه‌ای است برای گرامیداشت مقام و منزلت مادران و همسران بزرگوار شهدای گران‌قدری که با تأسی از این بانوی عظیم الشان با برخورداری از ایمان، ایثار و ازخودگذشتگی در راه اسلام و حفظ و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی، جان فرزند و همسر عزیز خویش را نثار نمودند و با افتخار به جان‌فشانی عزیزان خود در مسیر حق و حقیقت، شکیبایی و استقامت را در شهادت عزیزان خویش به‌عنوان والاترین جلوه‌های ایثار به بهترین وجه ممکن معنا و جاودانه نمودند.