×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

اطلاعيه تمديد مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اعلام رشته‌هاي جديد و اصلاحات دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1400

1400/06/02

پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي  سراسري سال 1400 در تاريخ 1400/05/14، ضمن اعلام اصلاحات جديد دفترچه راهنماي مذکور (به شرح زير)، به اطلاع متقاضيان این مرحله از پذيرش مي‌رساند افرادی كه تا اين تاريخ (1400/05/20) براي ثبت‌نام و انتخاب رشته اين مرحله از پذيرش سراسري اقدام ننموده‌اند، می‌توانند تا پايان روز جمعه مورخ 1400/06/05 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. لذا متقاضيان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقيق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعيه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از متقاضياني كه قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند. لازم به تاكيد است مهلت اعلام شده قابل تمديد مجدد نمي‌باشد.

دریافت فایل اصلاحات و جداول دفترچه راهنمای صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری1400 در قالب PDF