×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

پیام تبریک ریاست دانشگاه گنبدکاووس به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و سال جدید

1399/12/27

مشاهده کلیپ تصویری پیام  نوروزی ریاست دانشگاه گنبدکاووس
 
 
بسمه تعالی
 
یا مقلّب القلوب و الأبصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الأحوال حوّل حالنا الی احسن الحال
 
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی                    از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی
 دانشگاهیان ارجمند سلام  
در آستانه حلول سال نو و بهار پرطراوت و رستاخیز طبیعت هستیم، فصلی که نوشدگی،  سرزندگی، تحول و امید را به عالم هستی ارزانی می‌دارد. امید که در این سرآغاز شکفتن و موسم تحول و تازگی، تاملی دوباره بر خویشتن خویش داشته باشیم.
 بی‌گمان سالی که گذشت سالی پر فراز و نشیب برای ایران عزیز و جامعه دانشگاهی خصوصاً دانشگاه گنبدکاووس بود.  متأسفانه در این سال همکاران عزیزی را از دست دادیم که یاد و خاطره آقایان دکتر عبداللطیف قلی زاده، زین العابدین نعیمی و رجب شمسایی ترک در اذهان همه ما جاودانه خواهد بود و برای شادی روحشان دست به دعا برمی‌داریم. 
سالی که به رغم روز‌های پر چالش  و تلخی که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا به همراه داشت؛ اما در این حال پرتوی از همدلی ، همراهی و مجاهدت های ایثارگرانه را در برهه‌های مختلف به منصه ظهور و بروز گذاشت.
 پروردگار عالم را شاکر و سپاسگزارم که خانواده بزرگ و پر افتخار دانشگاه گنبدکاووس نیز توانست با اهتمام والای خود و در کوران بحران‌ها و تنگناهای مالی ناشی از تحریم های ظالمانه همچنان گام‌های استواری را در مسیر اعتلا و بالندگی علمی کشور بردارد و همچون گذشته در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی، عمرانی، اداری و مالی به توفیقات ارزنده‌ای دست یابد، که این موفقیت‌ها و دستاوردها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان عزیز و مدیران پرتلاش دانشگاه است که هر کدام به نوبه خود با دلسوزی وصف ناپذیری از هیچ کوششی برای رشد و اعتلای دانشگاه دریغ نکردند تا دانشگاه بتواند به جایگاه واقعی خود در سال‌های آتی دست پیدا کند.
 اینک در آستانه نوروز باستانی ضمن تبریک و تهنیت سال جدید مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های بی‌دریغ همه اساتید ارجمند، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز ابراز می نمایم و امیدوارم هم آوای نوروز و شکوه شکفتن در بهاران و تقارن آن با ماه پر خیر و برکت شعبان نویدی معنوی برای والا همتان روزگار باشد.
 
                                                             تندرست و شاد باشید.
                                                            خدمتگزار شما-طهماسبی