×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

اطلاعیه مهم کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه

1400/01/19

با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس کووید۱۹ و قرارگیری وضعیت شهرستان گنبدکاووس در حالت قرمز کرونایی، دانشگاه گنبدکاووس از روز شنبه تاریخ ۲۱ / ۱ / ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی تعطیل و انجام امور بصورت مجازی و وفق دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا انجام خواهد شد.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
به استحضار کلیه همکاران محترم می رساند با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس کووید ۱۹ و قرارگیری وضعیت شهرستان گنبدکاووس در حالت قرمز کرونایی، دانشگاه گنبدکاووس از روز شنبه تاریخ ۲۱ / ۱ / ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی تعطیل و انجام امور بصورت مجازی و وفق دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا انجام خواهد شد. قابل ذکر است از این تاریخ کلیه مأموریت های اداری غیر ضروری لغو می گردد.
از طرف دیگر با توجه به لزوم انجام امور و برقراری ارتباط با واحدهای آموزشی و فناوری اطلاعات، موارد استثناء به شرح زیر به استحضار همکاران می رسد:
۱- وفق مقررات و تحت نظر مقام مافوق حضور فیزیکی همکاران برای انجام امور حفاظت فیزیکی و برخی امور خدماتی و حفاظت تأسیساتی دانشگاه الزامی است و سایر کارکنان در ساعت اداری موظف به انجام دورکاری بوده و ملزم به پاسخگویی به تماس های تلفنی مربوطه می باشند.
۲- پشتیبانی از فعالیت های آموزشی که از طریق سامانه های آموزش الکترونیکی در حال اجراست، از طریق دورکاری ضروری است. به  تشخیص معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه درخصوص حضور فیزیکی کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و کارشناس آموزش در هر دانشکده تصمیم گیری خواهد شد. (درصورت انجام وظیفه به صورت دورکاری کارشناسان مربوطه ملزم به پاسخگویی به تماس های تلفنی ارباب رجوع خواهند بود)
۳- جهت برقراری ارتباط بین دانشگاه و دانشکده ها و انجام امور، حضور رئیس و یا معاون دانشکده الزامی می باشد.

۴- حداقل یک نفر از واحدها به شرح ذیل در سطح مدیر و یا کارشناس ملزم به حضور روزانه در ساعات اداری در دانشگاه هستند:
مدیریت امور مالی، مدیریت عمرانی، مدیریت امور اداری، مدیریت امور آموزشی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت حراست، مدیریت دانشجویی، مدیریت پژوهشی، مدیریت بودجه و تشکیلات، مدیریت کتابخانه و اطلاع رسانی، مدیریت کارآفرینی و ارتباط با صنعت.
۵- معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکده ها و مدیران واحدهای دانشگاه ملزم به نظارت برحسن انجام امور به صورت دورکاری افراد تحت مدیریت خود می باشند.
۶- برگزاری جلسات دفاع به صورت حضوری ممنوع می باشد و باید به صورت مجازی برگزار شوند.
۷- گروه های آموزشی، دانشکده ها و مدیریت ها ملزم به برگزاری جلسات مربوطه به صورت مجازی می باشند.
۸- حضور اعضای هیأت علمی در محیط دانشگاه الزامی نیست و اساتید نسبت به ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به صورت مجازی به دانشجویان اقدام نمایند.
۹- برگزاری همایش و نمایشگاه و موارد مشابه و همچنین استفاده از فضاهای ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
۱۰- افرادی که دارای بیماری های زمینه ای خاص هستند پس از تأیید پزشک معتمد با نظر حوزه محل خدمت و پس از بررسی و تأیید مدیر امور اداری دانشگاه از رعایت الزام حضور مستثنی هستند.
۱۱- حراست دانشگاه از ورود دانشجویان بدون مجوز قبلی از دانشکده مربوطه خودداری نماید؛ ورود ارباب رجوع به غیر از تیم پیمانکاران و مشاوران طرح های عمرانی (با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی)، ممنوع است.
۱۲- براساس بند ۳ شیوه نامه مدیریت برگزاری مراسم عبادی ماه مبارک رمضان مصوب قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلیه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در وضعیت قرمز و نارنجی تعطیل و برنامه های عبادی ماه رمضان به صورت انفرادی و خانوادگی برگزار خواهد شد.
«کمیته پیشگیری  و شورای سلامت دانشگاه»