×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم و بزرگداشت مقام استاد

1400/02/15

مراسم گرامی داشت روز معلم و مقام استاد، بصورت حضوری( با رعایت پروتکل های بهداشتی) و پخش آنلاین (مجازی) همراه با تقدیر از اعضای هیأت علمی منتخب آموزشی هر دانشکده، روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1400 در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  مراسم گرامیداشت روز معلم و مقام استاد، روز دوشنبه  مورخ 13 اردیبهشت ماه 1400 بارعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین ترابی، امام جمعه شهرستان گنبدکاووس و دکتر ابوالفضل طهماسبی، ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین رجبی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و روسای دانشکده ها  در سالن آمفی تئاتر شهید چمران دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی دانشگاه گنبدکاووس برگزار گردید.

در این مراسم از 5 استاد منتخب آموزشی تقدیر به عمل آمد، دکتر علی نخزری مقدم از دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی، دکتر مجتبی رجبی از دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی، دکتر محمد فرشاد از دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی، دکتر کمیل رکنی از دانشکده اقماری فنی و مهندسی مینودشت و دکتر عبدالغنی رستگار از دانشکده اقماری علوم انسانی آزادشهرمورد تجلیل قرار گرفتند.
لازم بذکر است این مراسم بصورت مجازی و آنلاین  برای اعضای محترم هیات علمی پخش شد.

همچنین در این روز به مناسبت روز معلم  از خانواده مرحوم دکتر عبداللطیف قلی زاده تجلیل به عمل آمد. و به بهانه هفته  سرآمدی آموزش از زحمات همکاران و کارشناسان حوزه آموزشی دانشگاه تقدیر گردید.