×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

اطلاعیه پذیرش استعدادهای درخشان و برگزیدگان علمی (پذیرش بدون آزمون) در دوره دکتری تخصصی (Ph.D.) سال تحصیلی 1402-1401

1401/02/10

به اطلاع می‌رساند دانشگاه گنبدکاووس برای سال تحصیلی 1402-1401 براساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون در دوره تحصیلی دکتری به شماره 67272/21 مورخ 93/4/18 و اصلاحیه شماره 237200/21 مورخ 16/12/16 از میان برگزیدگان علمی در رشته های آگروتکنولوژی گرایش فیریولوژی گیاهان زراعی، آگروتکنولوژی گرایش اکولوژی گیاهان زراعی و علوم و مهندسی شیلات گرایش صید و بهره‌برداری آبزیان یک نفر در هر رشته/ گرایش دانشجو می ­پذیرد. داوطلبان در صورت احراز و رعايت شرايط اين اطلاعيه و بندهاي زير مي‌توانند در رقابت پذیرش بدون آزمون دوره دكتري تخصصي این دانشگاه شرکت و پس از بررسی اولیه برای مصاحبه دعوت شوند:

 

دانلود فرم های مربوطه

 

الف-شرایط پذیرش

  1. داوطلبان لازم است دانش‌آموخته کارشناسی ارشد داخل کشور و رشته آنان متناسب با رشته مورد تقاضا (به تشخیص گروه تخصصی مربوطه و تایید شورای آموزشی دانشگاه) باشند و یا دانشجویان جاری دوره کارشناسی ارشد متقاضی پذیرش حداکثر تا 31/06/1401 دانش آموخته شوند.
  2. داشتن میانگین کل حداقل 16 در دوره کارشناسی و 17 در دوره کارشناسی ارشد (بدون احتساب نمره پایان نامه )
  3. بیش از دوسال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد.
  4. کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی و راهنمای امتیازدهی وزارت علوم، تحقیفات و فناوری

تذکر:

  1. دارندگان مدرک تحصیلی معادل کارشناسی ارشد مشمول اين اطلاعيه نيستند.
  2. دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی مشمول اين اطلاعيه نيستند.
  3. دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های غیردولتی- غیر انتفاعی و پردیس های بین الملل ( خودگردان) مجاز به استفاده از این آیین نامه برای پذیرش استعدادهای درخشان دوره دکتری نیستند.

نکات مهم:

  1. مرجع اطلاع رسانی، سایت دانشگاه به آدرسwww.gonbad.ac.ir  بوده و اعلام اسامی واجد شرایط مصاحبه و تاریخ‌های دعوت به مصاحبه از طریق همین سایت یا تماس تلفنی متعاقباً اعلام خواهد شد. شماره تماس دفتر معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده کشاورزی جهت پاسخگویی:  33261769- 017
  2. مدارک ارسالی (فرم ها، كپي مدارك آموزشي و ...) و هزینه  ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهند شد.
  3. پذیرفته شدگان این دانشگاه به صورت تمام وقت در دوره دکتری اشتغال به تحصیل خواهند داشت و مشمول کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه خواهند بود.
  4. پذیرفته‌شدگانی که در استخدام دستگاه‌های دولتی هستند باید مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را در روز ثبت نام و براي شروع به تحصيل ارائه نمایند.
  5. چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام، برگزاری یا مصاحبه و تحصیل در دانشگاه مشخص گردد که داوطلب واجد هر یک از شرایط مندرج در این آگهی نبوده است بلافاصله از شرکت در مصاحبه و یا ادامه تحصیل وی جلوگیری بعمل خواهد آمد و مطابق مقررات با وی رفتارخواهد شد.
  6. دانشگاه ملزم به تکمیل ظرفیت رشته و گرایش نیست و بديهي است ارسال مدارك و يا دعوت به مصاحبه و انجام مصاحبه هيچ حقي را براي داوطلب در خصوص پذيرش نهايي در دانشگاه ايجاد نمي‌كند.
  7. مدارک مربوط به سوابق علمی آموزشی و پژوهشی مانند پایان نامه، کتب، مقالات چاپ شده، تحقیقات انجام شده و نظایر آن در زمان مصاحبه طبق فرم مشخصات فردی و به ترتیب تنظیم و ارائه شوند.
  8. پذیرش داوطلبان حائز شرایط این آیین نامه بدون پرداخت شهریه تحصیلی است.
  9. تغییر رشته یا تغییر محل تحصیل افراد پذیرفته شده براساس این آیین نامه مجاز نیست.

ب-مدارک ارسالی:

  1. فرم شماره 1 (تقاضانامه ثبت نام)، فرم شماره 2 (تعهد حضور تمام وقت در طول دوره دکتری) که توسط داوطلب تکمیل و امضا شده باشد و فرم شماره 3 (صرفا برای دانشجویان شاغل به تحصیل) که توسط مراجع مربوطه تایید شده باشد (قابل دانلود از همین اطلاعیه که بایستی بصورت تایپ شده تکمیل، پرینت و امضاء شوند)
  2. تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی یک سری
  3. مدرک نداشتن منع ادامه تحصیل از نظر مقررات نظام وظیفه براي داوطلبان مرد (کارت پایان خدمت، معافیت دائم و یا تصویر معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد دارای اعتبار)
  4. مدرک زبان انگیسی در صورت وجود
  5. اصل فیش بانکی به مبلغ 800.000 ریال (هشتاد هزار تومان) بابت وجه ثبت نام به حساب جاری شماره 3137083689 با شناسه واریز 1991751239 به نام درآمدهای متفرقه آموزشی و پژوهشی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه سه راه فرودگاه

تذکر: به مدارکی که ناقص و یا پس از مهلت مقرر ارسال شده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 نحوه ارسال مدارک ثبت نام:

داوطلبان باید فرم های لازم را حداکثر تا پایان وقت اداری 31/02/1401 تکمیل و به ایمیل zeinab.avarseji@gmail.com ارسال نمایند. ارائه اصل مدارک و فیش واریزی در روز مصاحبه الزامی است.

دانلود فرم های مربوطه