×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

دانشگاه گنبدکاووس؛ میزبان دومین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان گلستان

1401/05/09

دومین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان گلستان به ریاست دکتر سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و با حضور مهندس مهدی دهرویه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، دکتر هادی احمدی، مدیركل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان و رؤسای دانشگاه های استان گلستان در سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، در این جلسه با تاکید بر جایگاه دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان و دانشگاه ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف و پیشرفت استان و کشور دارند.

وی افزود: دانشجویان می توانند عامل تحرک علمی، فرهنگی و جهادی  باشند و بسیاری از اقدامات با حضور دانشجویان رقم خواهد خورد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: دانشگاه ها باید با همکاری  یکدگیر و دستگاه های متولی در زمینه رفع مشکلات و دغدغه های دانشجویی اهتمام ویژه ای داشته باشند و با انجام اقدامات و فعالیت های دانش بنیان در جهت رفع مشکلات و کمبود ها، به سوی رشد و تعالی جامعه گام بردارند.

دکتر مهاجر خاطر نشان کرد: نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در تمام صحنه های جمهوری اسلامی پررنگ بوده و مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز نگاه ویژه ای به این قشر تاثیرگذار داشته و دارند.

در ابتدای این جلسه، دکتر ابوالفضل طهماسبی، رئیس دانشگاه گنبدکاووس ضمن تسلیت ایام محرم و خیرمقدم به حاضرین در جلسه، گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، علمی، پژوهشی وعمرانی دانشگاه ارائه داد.

همچنین در این جلسه پیرامون موضوعات دانشجویی و فرهنگی، شروع سال تحصیلی جدید، وضعیت کلاس‌های حضوری و مجازی، وضعیت خوابگاه های دانشجویی و نقش اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان استان در موضوعات فرهنگی و اجتماعی تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه با حضور جناب آقای دکتر مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.