×
EN RU

شرح وظایف و اختیارات

 

  1. انجام کليه امور مالي دانشگاه طبق مقررات
  2. دريافت و وصول درآمدهاي عمومي و اختصاصي دانشگاه
  3. تهيه و تنظيم اطلاعات مالي لازم در موارد مختلف دريافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداري دفاتر
  4. اعتبارات و تهيه گزارشات لازم جهت مسئولين داخل و خارج دانشگاه
  5. رسيدگي به اسناد و سيستم هاي حقوق و مزاياي کارکنان از نظر انطباق با مقررات
  6. وصول و ايصال مطالبات دانشگاه از اشخاص و مؤسسات براساس مقررات و اسناد قراردادهاي موجود
  7. نظارت و کنترل سيستم هاي مالي
  8. همكاري در تهيه و تدوين بودجه جاري و عمراني دانشگاه
  9. نگهداري و تنظيم اسناد مالي
  10. رسيدگي به اسناد مالي دانشگاه از حيث تطابق مقررات و آيين نامه هاي مالي
  11. نظارت بر مصرف صحيح اعتبارات از طريق رسيدگي قبل و بعد از آن
  12. اعمال نظارت در حفظ، نگهداري و تنظيم دفاتر اموال و مراقبت در اجراي قوانين و مقررات مربوط به آيين نامه هاي
  13. اموال دولتي و نحوه استفاده از آنها
  14. تهيه و تنظيم گزارش هاي عملكرد مالي جهت ارايه به معاونت اداري و مالي
  15. تنظيم برنامه کار واحدهاي تابعه و کنترل و نظارت کار آنها
  16. انجام ساير امور محوله از طرف مقام مافوق