×
EN RU

شرح وظایف و اختیارات

  1. اجرای قوانین و بخشنامه های مربوط و نظارت بر حسن اجرای آنها.
  2. نظارت بر تهیه و ارسال گزارش های لازم به دفتر مرکزی مشاوره
  3. دعوت از متخصصان و جلب همکاری آنها به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت
  4. نظارت و ارزیابی کار مشاوران و کارشناسان مرکز
  5. شرکت در جلسات مربوط بر حسب ضرورت
  6. تشکیل جلسات با مشاورین و سایر اعضای دفتر به طور مداوم جهت تبادل نظر
  7. ارتباط مداوم و مستمر با بخش های مختلف دانشگاه به منظور ارائه پیشنهادات کارشناسی جهت کمک به رفع مشکلات دانشجویان و مراکز خارج از دانشگاه که به نحوی با دفتر مشاوره سنخیت کاری دارند
  8. برنامه ریزی و کوشش در جهت گسترش شعبات دفتر مشاوره در خوابگاه ها و دانشکده ها
  9. پیشنهاد بودجه سالانه مرکز به منظور در نظر گرفتن آن در بودجه عمومی دانشگاه و نظارت بر هزینه های مرکز
  10. مصاحبه علمی، تخصصی و حرفه ای مشاوران قبل از دعوت به کار آنها و تائید صلاحیت علمی، تخصصی و حرفه ای آنها
  11.  نظارت مستمر و مداوم بر نحوه فعالیت مشاوران، مددکاران و روانپزشکان
  12. ارزیابی رضایت مراجعان از عملکرد مشاوران
  13. بررسی و کنترل گزارش کار مشاوران،  روانشناسان، مددکاران و روانپزشکان مرکز به صورت ماهانه
  14. نظارت و پیگیری اجرای مصوبات، بخشنامه ها و اطلاعیه ها
  15. ارزیابی عملکرد مشاوران و سایر شاغلین در دفتر مشاوره