انجام کلیه امور استخدامی از قبیل انتصاب، ارتقاء، ترفیع، مرخصی، مأموریت، معذوریت، بازنشستگی، از کار افتادگی
و بازخرید کارکنان دانشگاه در کلیه سطوح.
· رسیدگی به فرم های پر شده استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها.
· رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع و بازنشستگی
کارکنان دانشگاه.
· انجام امور مربوط به بیمه کارکنان دانشگاه.
· دریافت و بررسی فرمهای درمانی کارکنان و اساتید هیات علمی و پیگیری های لازم تا پرداخت هزینه .
· همکاری در فراهم آوردن تسهیلات لازم برای استفاده کارکنان از امکانات رفاهی سایر واحدها.
· تهیه پیش نویس احکام استخدامی نظیر انتصابات، ارتقاء گروه، ماموریت، مرخصی و سایر احکام دانشگاه.
· اجرای آئین نامه ها، دستورالعمل ها و سایر مقررات اداری و استخدامی دانشگاه.
· برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی.
· صدور احکام استخدامی براساس طرح طبقه بندی مشاغل دانشگاه.
· انجام سایر امور مربوط بر حسب تشخیص و ارجاع مقام مافوق.