اطلاعیه پذیرش استعدادهای درخشان و برگزیدگان علمی (پذیرش بدون آزمون) در دوره دکتری تخصصی (Ph.D.) سال تحصیلی 1402-1401
به اطلاع میرساند دانشگاه گنبدکاووس برای سال تحصیلی 1402-1401 براساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون در دوره تحصیلی دکتری به شماره 67272/21 مورخ 93/4/18 و اصلاحیه شماره 237200/21 مورخ 16/12/16 از میان برگزیدگان علمی در رشته های آگروتکنولوژی گرایش فیریولوژی گیاهان زراعی، آگروتکنولوژی گرایش اکولوژی گیاهان زراعی و علوم و مهندسی شیلات گرایش صید و بهرهبرداری آبزیان یک نفر در هر رشته/ گرایش دانشجو می پذیرد. داوطلبان در صورت احراز و رعايت شرايط اين اطلاعيه و بندهاي زير ميتوانند در رقابت پذیرش بدون آزمون دوره دكتري تخصصي این دانشگاه شرکت و پس از بررسی اولیه برای مصاحبه دعوت شوند:
دانلود فرم های مربوطه
الف-شرایط پذیرش
- داوطلبان لازم است دانشآموخته کارشناسی ارشد داخل کشور و رشته آنان متناسب با رشته مورد تقاضا (به تشخیص گروه تخصصی مربوطه و تایید شورای آموزشی دانشگاه) باشند و یا دانشجویان جاری دوره کارشناسی ارشد متقاضی پذیرش حداکثر تا 31/06/1401 دانش آموخته شوند.
- داشتن میانگین کل حداقل 16 در دوره کارشناسی و 17 در دوره کارشناسی ارشد (بدون احتساب نمره پایان نامه )
- بیش از دوسال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد.
- کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی و راهنمای امتیازدهی وزارت علوم، تحقیفات و فناوری
تذکر:
- دارندگان مدرک تحصیلی معادل کارشناسی ارشد مشمول اين اطلاعيه نيستند.
- دانشجویان شاغل به تحصیل در دورههای دکتری تخصصی مشمول اين اطلاعيه نيستند.
- دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های غیردولتی- غیر انتفاعی و پردیس های بین الملل ( خودگردان) مجاز به استفاده از این آیین نامه برای پذیرش استعدادهای درخشان دوره دکتری نیستند.
نکات مهم:
- مرجع اطلاع رسانی، سایت دانشگاه به آدرسwww.gonbad.ac.ir بوده و اعلام اسامی واجد شرایط مصاحبه و تاریخهای دعوت به مصاحبه از طریق همین سایت یا تماس تلفنی متعاقباً اعلام خواهد شد. شماره تماس دفتر معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده کشاورزی جهت پاسخگویی: 33261769- 017
- مدارک ارسالی (فرم ها، كپي مدارك آموزشي و ...) و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهند شد.
- پذیرفته شدگان این دانشگاه به صورت تمام وقت در دوره دکتری اشتغال به تحصیل خواهند داشت و مشمول کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه خواهند بود.
- پذیرفتهشدگانی که در استخدام دستگاههای دولتی هستند باید مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را در روز ثبت نام و براي شروع به تحصيل ارائه نمایند.
- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام، برگزاری یا مصاحبه و تحصیل در دانشگاه مشخص گردد که داوطلب واجد هر یک از شرایط مندرج در این آگهی نبوده است بلافاصله از شرکت در مصاحبه و یا ادامه تحصیل وی جلوگیری بعمل خواهد آمد و مطابق مقررات با وی رفتارخواهد شد.
- دانشگاه ملزم به تکمیل ظرفیت رشته و گرایش نیست و بديهي است ارسال مدارك و يا دعوت به مصاحبه و انجام مصاحبه هيچ حقي را براي داوطلب در خصوص پذيرش نهايي در دانشگاه ايجاد نميكند.
- مدارک مربوط به سوابق علمی آموزشی و پژوهشی مانند پایان نامه، کتب، مقالات چاپ شده، تحقیقات انجام شده و نظایر آن در زمان مصاحبه طبق فرم مشخصات فردی و به ترتیب تنظیم و ارائه شوند.
- پذیرش داوطلبان حائز شرایط این آیین نامه بدون پرداخت شهریه تحصیلی است.
- تغییر رشته یا تغییر محل تحصیل افراد پذیرفته شده براساس این آیین نامه مجاز نیست.
ب-مدارک ارسالی:
- فرم شماره 1 (تقاضانامه ثبت نام)، فرم شماره 2 (تعهد حضور تمام وقت در طول دوره دکتری) که توسط داوطلب تکمیل و امضا شده باشد و فرم شماره 3 (صرفا برای دانشجویان شاغل به تحصیل) که توسط مراجع مربوطه تایید شده باشد (قابل دانلود از همین اطلاعیه که بایستی بصورت تایپ شده تکمیل، پرینت و امضاء شوند)
- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی یک سری
- مدرک نداشتن منع ادامه تحصیل از نظر مقررات نظام وظیفه براي داوطلبان مرد (کارت پایان خدمت، معافیت دائم و یا تصویر معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد دارای اعتبار)
- مدرک زبان انگیسی در صورت وجود
- اصل فیش بانکی به مبلغ 800.000 ریال (هشتاد هزار تومان) بابت وجه ثبت نام به حساب جاری شماره 3137083689 با شناسه واریز 1991751239 به نام درآمدهای متفرقه آموزشی و پژوهشی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه سه راه فرودگاه
تذکر: به مدارکی که ناقص و یا پس از مهلت مقرر ارسال شده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نحوه ارسال مدارک ثبت نام:
داوطلبان باید فرم های لازم را حداکثر تا پایان وقت اداری 31/02/1401 تکمیل و به ایمیل zeinab.avarseji@gmail.com ارسال نمایند. ارائه اصل مدارک و فیش واریزی در روز مصاحبه الزامی است.
دانلود فرم های مربوطه