×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

نکات مهم در خصوص آزمون عملی تربیت بدنی 1400

1400/06/08

راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته آموزش تربیت ‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون کنکور سراسری سال 1400

لینک سایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

دانلود فایل توصیه بهداشتی آزمون عملی رشته علوم ورزشی​


 

 

جهت ثبت نام و پرداخت هزینه معاینه پزشکی آزمون عملی رشته علوم ورزشی و رشته آموزش تربیت بدنی ( فرهنگیان ) از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

https://ssrc.ac.ir/fa/participant/login

 

 

توجه: ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که پرداخت انجام شده باشد و کد پیگیری پرداخت، دریافت کرده باشید.

 

راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته آموزش تربیت ‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون کنکور سراسری سال 1400

 

اطلاعیه مورخ 1400/05/26: زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی اعلام شد

اطلاعیه مورخ 1400/05/06: اطلاعیه اعلام شرایط، ضوابط و زمان برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1400

اطلاعیه مورخ 1400/05/09: اطلاعیه اعلام نتایج اولیه و نحوه انتخاب رشته متقاضیان آزمون سراسری سال 1400

 

1. جهت پرداخت هزینه‌ ثبت‌نام و همچنین هزینه معاینه پزشکی آزمون عملی علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی، داوطلبان چه اقدامی باید انجام دهند؟ کلیه متقاضیان شرکت در آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1400، می‌بایست به غیر از پرداخت مبلغ 70 هزار تومان جهت ثبت‌نام و شرکت در آزمون عملی در سایت سازمان سنجش، مبلغ 650000 ریال (65 هزار تومان) نیز بابت معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی به حساب «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، واریز نمایند.

  • ویژه افرادی که در تیرماه، اعلام علاقه‌مندی و برای آزمون عملی، ثبت‌نام کرده بودند

کلیه دواطلبانی که‌ در جلسه آزمون کنکور سراسری تاریخ 10 و 11 تیرماه 1400 (گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی) حاضر بودند و از تاریخ 6 الی 12 تیرماه، علاقه‌مندی خود را با پرداخت هزینه آزمون عملی به میزان 700000 ریال (70 هزار تومان) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نموده‌اند، می‌توانند جهت پرداخت هزینه معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی به میزان 650000 ریال (65 هزار تومان) نیز با مراجعه به سایت پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به نشانی https://ssrc.ac.ir/fa/participant/login هزینه معاینه پزشکی را واریز نمایند و در پایان می‌بایست، حتما از رسید پرداخت خود پرینت گرفته و در روز آزمون، همراه خود داشته باشند.

نکته مهم: جهت پرداخت آنلاین هزینه معاینه پزشکی، لطفا از لپ‌تاب و کامپیوتر استفاد شود و با تلفن همراه و تبلت، اقدام به پرداخت نکنید.

  • ویژه افرادی که در تیرماه، اعلام علاقه‌مندی و برای آزمون عملی، ثبت‌نام نکرده و تاکنون هیچ مبلغی را پرداخت نکرده‌اند

کلیه دواطلبانی که‌ در جلسه آزمون کنکور سراسری تاریخ 10 و 11 تیرماه  1400 (گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی)، حاضر بودند و از تاریخ 6 الی 12 تیرماه، علاقه‌مندی خود را اعلام نکرده و هزینه شرکت در آزمون عملی را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور واریز نکرده بودند، می‌بایست در روز برگزاری آزمون، با مراجعه به حوزه برگزاری آزمون عملی در استان محل سکونت خود با در دست داشتن مدارک شناسایی و یک قطعه عکس، مبلغ  700000 ریال (70 هزار تومان) جهت ثبت‌نام و شرکت در آزمون  را به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور پرداخت نمایند. همچنین هزینه معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی به میزان 650000 ریال (65 هزار تومان) را نیز باید به نماینده پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در محل برگزاری آزمون عملی، پرداخت کند.

قابل ذکر است، نمایندگان سازمان سنجش و همچنین پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، در تمامی حوزه‌های امتحانی آزمون عملی در سراسر کشور، حضور خواهند داشت و جای هیچ گونه نگرانی برای متقاضیان شرکت در آزمون عملی نیست و فرآیند ثبت‌نام و شرکت در آزمون برای تمامی داوطلبان، به آسانی انجام خواهد شد.

2. داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه در دوره روزانه، نوبت دوم  و فرهنگیان مجاز نشده‌اند، آیا می‌توانند در آزمون عملی رشته علوم ورزشی و رشته آموزش تربیت‌بدنی (دانشگاه فرهنگیان) شرکت و به آنها اجازه انتخاب رشته محل‌های دوره روزانه، نوبت دوم و فرهنگیان، منحصراً در رشته‌های مذکور (علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی) داده می‌شود؟

 

کلیه دواطلبانی که‌ در جلسه آزمون کنکور سراسری تاریخ 10 و 11 تیرماه 1400 (گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی) حاضر بودند و علاقه‌مند به رشته‌ با آزمون علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی (فرهنگیان) هستند، که براساس کارنامه نتایج اولیه در دوره روزانه، نوبت دوم و فرهنگیان مجاز نشده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در زمان مقرر در آزمون عملی شرکت نمایند (با توجه به تأثیر آزمون عملی به میزان یک درس با ضریب چهار، در هنگام اعلام نتایج نهایی کنکور) و برای اطلاع کامل از جزئیات و شرایط مربوط به نحوه انتخاب رشته و شرکت در آزمون عملی، لطفا فایل پاسخ‌گویی به سؤالات متداول آزمون عملی (در انتهای همین صفحه) را مطالعه بفرمایید.

3. آزمون عملی رشته علوم ورزشی و رشته آموزش تربیت‌بدنی، در چه تاریخی برگزار خواهد شد؟ این آزمون برای آقایان در روزهای سه شنبه و جهارشنبه 9 و 10 شهریور ماه  1400 و برای بانوان در روزهای 11 و 12  شهریور ماه، و در برخی حوزه ها 13 شهریور ماه 1400 برگزار خواهد شد.

4. در چه تاریخی محل دقیق حوزه‌های امتحانی آزمون عملی رشته علوم ورزشی و رشته آموزش تربیت‌بدنی ، اعلام خواهد شد؟ محل دقیق حوزه‌های برگزاری آزمون عملی در هریک از استان‌های کشور و همچنین روز و ساعت دقیق مراجعه هریک از داوطلبان به حوزه امتحانی،‌ در اطلاعیه تاریخ 24 مرداد ماه 1400 از طریق سایت سازمان سنجش و سایت پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

5. مراحل و ایستکاه‌های آزمون عملی رشته علوم ورزشی و رشته آموزش تربیت‌بدنی، دقیقا به چه صورتی است؟ تمامی مراحل و ایستگاه‌های آزمون عملی، دقیقا مطابق با فیلم راهنمای آزمون است که در سایت پژوهشگاه تربیت‌بدنی به آدرس لینک https://ssrc.ac.ir/fa/page/400 (همین صفحه) بارگذاری شده است و قابل دانلود می‌باشد.