×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی

1400/08/04

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه گنبدکاووس گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی، مسابقات ورزشی مختلف در دو بخش آقایان و خانم ها با حضور اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر بهروز ایمری افزود: مدیریت تربیت بدنی در راستای اهداف راهبردی در بخش ورزش و تفریحات سالم در جهت گسترش و توسعه ورزش همگانی با تاکید بر افزایش مشارکت همکاران در فعالیت های ورزشی برای تحقق همگانی نمودن ورزش تلاش می کند. وی تصریح کرد: با برنامه ریزی فعالیت های متنوع ورزشی و برگزاری مسابقات می توان به اهداف مورد نظر دست یافت. مدیر تربیت بدنی تصریح کرد: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی بود تا هرچه بیشتر به اهمیت ورزش و لزوم پرداختن به آن برای تامین سلامت جسمانی و روانی همکاران پرداخته شود که در همین راستا مسابقات متنوعی در زمینه ورزش های همگانی برگزار شد.

برگزاری همایش پیاده روی، برگزاری کلاس داوری درجه 3 فوتبال با همکاری هیات فوتبال شهرستان در دانشگاه گنبدکاووس و تقدیر از تیم کوهنوردی دانشگاه گنبدکاووس به جهت صعود این تیم به قله دماوند از دیگر برنامه های انجام شده  به مناسبت هفته تربیت بدنی در دانشگاه گنبدکاووس می باشد.

گفتنی است آقایان مسعود قره جانلو، مهدی ارجمند و یحیی مصطفی لو اعضای تیم کوهنوردی دانشگاه  می باشند.