×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

جشنواره ادبی هنري روایت حضور

1400/08/12

جشنواره ادبی هنری روایت حضور ویژه دانشجویان سراسر کشور با هدف روایت حضور عظیم و عمومی مردم ایران در مبارزه با ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ جشنواره ادبی هنری روایت حضور ویژه دانشجویان سراسر کشور با هدف روایت حضور عظیم و عمومی مردم ایران در مبارزه با ویروس کرونا برگزار می‌شود.
این جشنواره در پنج بخش شامل «شعر، داستان، فیلمنامه»، «روایت، عکس، عکس پوستر»، «مستند روایی»، «تصویر سازی»، «کاریکاتور» با موضوعات «مدافعان سلامت»، «رزمایش همدلی»، «جهادگران داوطلب» و «واکسن ایرانی» برگزار خواهد شد.
دانشجویان سراسر کشور برای ارسال آثار تا بیست و سوم آبان ماه فرصت دارند. مراسم اختتامیه جشنواره اول دی ماه در دانشگاه تهران همراه با پخش زنده سراسری برگزار می‌شود.
به نفرات اول تا سوم در هر بخش به ترتیب ۲،۳،۴ میلیون تومان هدیه نقدی و صدها هدایای غیرنقدی دیگر به دانشجویان مستعد و شایسته تقدیر از سمت دبیرخانه جشنواره اهدا خواهد شد.
دانشجویان علاقه‌مند ضمن عضویت رسمی در «باشگاه دانشجو راویان» کشور می‌توانند از امکانات آموزشی مهارتی این باشگاه بهره برده و جهت ادامه مسیر روایتگری در رشته مورد علاقه خود، آثار و محصولات‌شان را برای تولید، نشر و ثبت، مورد حمایت سازمان‌ها و مؤسسات هنری، ادبی و رسانه‌ای کشور قرار بدهند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در شبکه‌های اجتماعی به آدرس revahyathozour@ مراجعه کنند.