×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

مصوبات کارگروه بازگشایی حضوری دانشگاه گنبدکاووس

1400/08/26

کارگروه بازگشایی حضوری دانشگاه گنبدکاووس طی اطلاعیه‌ای، شرایط لازم برای از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان را تشریح کرد.

بدینوسیله ضمن آرزوی سلامتی برای اعضای محترم جامعه دانشگاهی، به دنبال صدور ابلاغیه های وزارتی و مصوبات شورای آموزش عالی استان در خصوص از سرگیری آموزش حضوری مصوبه 17 آبان ماه ۱۴۰۰ کارگروه بازگشایی حضوری دانشگاه گنبدکاووس به شرح ذیل، جهت اطلاع و اجرای مفاد آن ابلاغ می‌گردد:


۱- دانشجویان تحصیلات تکمیلی که مرحله آموزشی را به اتمام رسانده و در مرحله انجام پایان نامه یا رساله می باشند می توانند با حضور در دانشگاه به فعالیت خود ادامه دهند. این دسته از دانشجویان می توانند در صورت نیاز از خوابگاه دانشجویی استفاده نمایند. مدت زمان استفاده از خوابگاه برای این دانشجویان تا انتهای نیمسال جاری است و در صورت نیاز تمدید می گردد.
2- جلسات دفاع از پیشنهادیه پایان نامه ها و رساله ها و همچنین جلسات دفاع کلیه دانشجویان بصورت حضوری خواهد بود و تنها داوران و اعضای خارج از دانشگاه می توانند بصورت مجازی در جلسه شرکت نمایند.
3- کلیه کلاس های دانشجویان دکتری ورودی مهرماه 1400 از تاریخ 1400/8/22 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
4- امتحان جامع دانشجویان مقطع دکتری بصورت حضوری برگزار خواهد شد.
5- کلیه کلاس های دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی مهرماه 1400 از تاریخ 1400/9/6 به صورت حضوری برگزار خواهد شد. آن دسته از دانشجویانی که نیاز به استفاده از خوابگاه داشته باشند لازم است درخواست استفاده از خوابگاه را به امور دانشجویی دانشگاه ارایه نمایند. 
6- کلیه کلاس های دانشجویان کارشناسی در نیمسال جاری بصورت مجازی است و تغییرات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
7- ورود دانشجویان منوط به انجام واکسیناسیون کامل می باشد و لازم است دانشجویان در محل‌های عمومی، خوابگاه و آزمایشگاه از ماسک استفاده کرده و ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اجرای پروتکل های های بهداشتی را مد نظر داشته باشند. 
8- نظارت برحسن اجرای این دستورالعمل برعهده مدیر هر واحد است، در ضمن دفتر نظارت و ارزیابی و حراست دانشگاه نیز بر آن امور نظارت خواهد داشت.