قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشدناپیوسته (تحویل اصل مدارک جهت تشکیل پرونده )
به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته پذیرفته شده سال 1401 می رساند باتوجه به ابلاغ شروع کلاس ها بصورت حضوری، نحوه ارائه و تحویل اصل مدارک جهت تشکیل پرونده به شرح زیر می باشد؛
دانشجویان لازم است پس از انجام فرآیند ثبت نام غیرحضوری و دریافت تاییدیه شماره دانشجویی مطابق راهنمای مندرج در اطلاعیه شماره 2، نسبت به تحویل حضوری اصل مدارک از روز دوشنبه مورخ 1401/06/21 لغایت یکشنبه 1401/06/27 به واحد پذیرش و ثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند.
آدرس محل دریافت مدارک:
ساختمان دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی طبقه اول، اداره پذیرش و ثبت نام می باشد، ضمنا لازم است مطابق با فرم چک لیست مشخص شده توسط دانشجو تکمیل و به همراه اصل مدارک تحویل گردد.
دانلود فرم چک لیست
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده دانشجویان کارشناسی ارشد
1) 6 قطعه عکس تمامرخ 4×3 تهیه شده در سال جاری
2) 1 سری کپی از تمام صفحات شناسنامه
3) 1 سری کپی پشت و روی کارت ملی
4) تصویرآخرین وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
4-1) کپی کارت پایان خدمت هوشمند یک سری
4-2) یا کپی کارت معافیت دائم هوشمند یک سری
4-3) یا اصل برگ معافیت موقت هولوگرامدار
4-4) یا اصل برگ معافیت تحصیلی
5) مدرک تحصیلی مقطع قبل (مدرک تحصیلی یکی از مدارک ذیل می باشد)
5-1) دانشنامه پایان دوره کارشناسی
5-2) یا اصل گواهی موقت پایان دوره کارشناسی
5-3) یا نامه لغو معافیت تحصیلی مقطع قبلی (ویژه استفاده کنندگان از معافیت تحصیلی)
5-4) یا فرم شماره 2 (نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل)
تبصره 5-4) فرم مخصوص تایید تعداد واحدهای گذرانده (ویژه دانشجویان سال آخر)
تذکر: فرم رتبه اول ( ویژه استفاده کنندگاناز سهمیه رتبه اولی )
6) تصویر گواهی پایان دوره کاردانی (ویژه دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته)
اصل فرم انصراف از تحصیل با قید تاریخ انصراف حداکثر تا تاریخ 1401/02/25 (ویژه دانشجوی دوره روزانه مقطع کارشناسی)
7) تصویر استعلام مدرک تحصیلی از سامانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
8) برگههای ثبتنام ورودی جدید با امضاء و اثر انگشت
9) برگ تثبیت ثبتنام غیرحضوری در سامانه پذیرش
10) کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان
تذکر: حکم مرخصی سالانه کارمندان دولت یا موافقت رسمی بدون قید و شرط با ادامه تحصیل (ویژه کارمندان دولت)