×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

پیست دوچرخه سواری دانشگاه گنبدکاووس افتتاح شد.

1400/10/14

تعامل با اداره کل تربیت بدنی در راستای توسعه فعالیت های مدیریت سبز دانشگاه: پیست دوچرخه سواری دانشگاه گنبدکاووس با حضور دکتر ابوالفضل طهماسبی، ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلیمن رجبی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دیگر مسئولین ،اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان افتتاح شد.

 

در این مراسم دکتر ایمری، مدیر تربیت بدنی دانشگاه اظهار نمود این پیست برای پیشبرد سلامتی اندیشیده شده و امیداور است که این اقدام یک نمونه خوبی برای جامعه دانشگاهی باشد.
ایشان افزود پیست دوچرخه سواری دانشگاه گنبدکاووس با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و ایجاد نشاط در محیط‌های دانشجویی، ترویج فرهنگ تندرستی و ورزش، جایگزینی دوچرخه به جای خودرو و حمایت از برنامه دانشگاه سبز با مساعدت اداره کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان  در فضای محوطه دانشگاه ایجاد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است  با برقراری ارتباط تصویری  توسط جناب آقای دکتر فخیره، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با مسئولین سازمان امور دانشجویان، این پیست توسط  دکتر طهماسبی، ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلیمن رجبی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دیگر مسئولین ،اعضای هیات علمی، کارمندان و تعدادی از دانشجویان دوچرخه سوار دانشگاه افتتاح و به بهره برداری رسید.