×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

انتصاب دکتر مصطفی مهدی پور به عنوان سرپرست دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی

1400/12/25

دکتر ابوالفضل طهماسبی، رییس محترم دانشگاه، طی حکمی سرپرست دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی را منصوب کرد.

دکتر طهماسبی، رییس دانشگاه گنبدکاووس، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های ارزنده جناب آقای دکتر سعید شکوه در مدت تصدی ریاست دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی، طی حکمی دکتر مصطفی مهدی پور، استادیار رشته فیزیک دانشکده علوم پایه را به سمت سرپرست دانشکده فوق‌الذکر منصوب نمود. در نامه تقدیر رئیس دانشگاه از جناب آقای دکتر شکوه آمده است:

با احترام، بدینوسیله از تلاش‌ها و خدمات ارزنده جنابعالی در دوره تصدی ریاست دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی تقدیر نموده، ضمن درخواست پاداش و جزای خیر از خداوند بزرگ مزید توفیقات شما را در خدمت به توسعه و تعالی دانشگاه و پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی استدعا دارم.

در حکم انتصاب دکترمصطفی مهدی پور به عنوان سرپرست دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی آمده است:

 نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی منصوب می شوید. از جنابعالی انتظار دارد که با هماهنگی و براساس اهداف و سیاست‌های دانشگاه و بهره‌مندی از تجربیات مفید اساتید و کارشناسان محترم و همفکری با سایر مسئولان دانشگاه، گام‌های مؤثری در جهت اعتلای دانشگاه و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بردارید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.