×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

برگزاری نشست خبری رییس دانشگاه گنبدکاووس با خبرنگاران و اصحاب رسانه

1401/01/23

برنامه نشست خبری دکتر ابوالفضل طهماسبی، ریاست دانشگاه گنبدکاووس با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شد، نخست دکتر امین محمدی،  مدیر حوزه ریاست و  روابط عمومی دانشگاه گنبدکاووس، به اهمیت ارتباط و همکاری اصحاب رسانه با خانواده‌ی بزرگ آموزش عالی در جامعه اشاره کرد و گفت: اهالی رسانه از یکسو با اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و مناسب از دستاورد‌های دانشگاه و مراکز آموزش عالی به جامعه، مردم را از امکانات و موفقیت‌های دانشگاه آگاه می‌سازند و از سوی دیگر، با داده‌پردازی از نیازهای جامعه و مطالبات مردمی به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی کشور، پیوند مستحکمی میان دانشگاه و جامعه برقرار می‌نمایند. 

سپس دکتر طهماسبی رئیس دانشگاه گنبدکاووس، ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران گفت: همه ما باید متوجه ارزشمندی، حساسیت و اهمیت کار اصحاب رسانه باشیم. امیدوارم همه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و مدیران اجرایی این اهمیت را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ چراکه اصحاب رسانه حلقه‌ی واسط بین دستگاه‌ها و مردم  هستند و مخصوصا برای دستگاهی مانند دانشگاه این امر باید رعایت شود.

ایشان در ادامه به ارائه گزارش عملکرد دانشگاه در حوزه های مختلف پرداخت و به پرسش‌های خبرنگاران درخصوص چشم انداز، تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجوی-فرهنگی، اداری-مالی و عمرانی پاسخ داد.