×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم و بزرگداشت مقام استاد

1401/02/18

مراسم گرامیداشت روز معلم و مقام استاد، همراه با تقدیر از اعضای هیأت علمی منتخب آموزشی هر دانشکده، روز شنبه 17اردیبهشت ماه 1401 در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  مراسم گرامیداشت روز معلم و مقام استاد، روز شنبه  مورخ 17اردیبهشت ماه 1401 بارعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور دکتر ابوالفضل طهماسبی، ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین رجبی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین، روسای دانشکده ها و اعضای محترم هیات علمی  در سالن آمفی تئاتر حکمت، دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی دانشگاه گنبدکاووس برگزار گردید.

در این مراسم از 8 استاد منتخب آموزشی تقدیر به عمل آمد، دکتر مجیدمحمد اسمعیلی و دکتر ابوالحسن فتح آبادی از دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی، دکتر مجید استیری و دکترعلی چورلی از دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی، دکتر سهراب بوذر پور و دکترعبدالناصربهلکه از دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی، دکتر کمیل رکنی از دانشکده فنی و مهندسی مینودشت و دکتر مهدی کشاورز از دانشکده  علوم انسانی آزادشهرمورد تجلیل قرار گرفتند.
 لازم به ذکر است در این مراسم برنامه صندلی داغ، موسیقی سنتی، مسابقات ورزشی و سرگرمی برای اعضای هیات علمی و خانواده‌ها برگزار شد.