×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

کسب مدال طلای مسابقات تنیس‌روی‌میز آسیای میانه توسط سید محمد موسوی، دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه گنبدکاووس

1401/03/16

سید محمد موسوی، دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه گنبدکاووس در مسابقات تنیس روی میز جوانان آسیای میانه موفق به کسب مدال طلا شد.

در فینال تنیس روی میز پسران مسابقات آسیای میانه، سید محمد موسوی جوان ملی پوش ایرانی  و دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه گنبدکاووس، با نتیجه ۳ بر ۱ حریف خود را شکست داد و مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب نمود.
سیدمحمد موسوی که در دور اول مسابقات با قرعه استراحت روبرو بود در مرحله یک هشتم در مقابل ترکمنستان با حساب ۳ بر ۰ ، در یک چهارم در مقابل قزاقستان با حساب ۳ بر ۲ ، در نیمه نهایی در مقابل ازبکستان ۳ بر ۰ و در فینال با پیروزی ۳ بر ۱ در مقابل نوید شمس از ایران به مدال طلای مسابقات انفرادی آسیای میانه دست یافت.
گفتنی است تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در این دوره از مسبقات  با درخشش ملی پوشان، مدال طلای تیمی را نیز کسب نمود.

 

پیام تبریک حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه گنبدکاووس در پی کسب مدال طلا توسط دانشجوی عزیز، سیدمحمد موسوی در مسابقات تنیس روی میز جوانان آسیای میانه در کشور قزاقستان 

افتخارآفرینی قهرمان طلایی کشورمان  و دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه گنبدکاووس سید محمد موسوی در مسابقات تنیس روی میز جوانان آسیای میانه مایه مباهات و سربلندی مجموعه دانشگاه گنبدکاووس گردید.
 بدینوسیله این پیروزی ارزشمند را خدمت ایشان، خانواده محترم و نیز همه مربیان و ورزشکاران عزیز تبریک عرض نموده از ایزد منان سلامتی و تداوم این افتخارات را برای ایشان و ایران اسلامی آرزومندم.

حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه گنبدکاووس