×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

اطلاعيه اعلام شرایط، ضوابط و زمان برگزاري آزمون عملي رشته‌ علوم ورزشي و آموزش تربيت بدني دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و دانشگاه فرهنگيان در آزمون سراسري سال 1401

1401/04/23

پيرو اطلاعيه مورخ 1401/03/29 درخصوص پرينت كارت شركت در آزمون سراسري سال 1401، بدين‌‌وسيله‌ نظر متقاضيان رشته تحصيلي علوم ورزشي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان در آزمون سراسري سال 1401 را به‌ نكات زير جلب مي‌نماید:

زمان حضور افراد در حوزه ها در هر روز به دو بخش صبح و ظهر دسته بندی شده است. داوطلبانی که می بايست در نوبت صبح آزمون دهند می توانند در زمان هايی بين ساعت 7 الی 11 صبح در محل حوزه مربوطه حضور يابند و داوطلبانی که در نوبت ظهر می بايست در حوزه ها حضور يابند می بايست از ساعت 13الی 16 عصردر محل حوزه مورد نظر حضور يابند، تا پس از انجام فرايند نام نويسی و انجام معاينات مربوطه، اقدام به اجرای آزمون عملی نمايند.

در خصوص اعلام زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی آزمون سراسري سال  1401،  به اطلاع متقاضيان تحصیل در رشته تحصيلي علوم ورزشي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان در آزمون سراسري سال 1401میرساند، که همه متقاضیان میبایست با رعایت شرایط و ضوابط اعلام شده و با توجه به استان و شهرستان محل اقامت خود مطابق جدول پیوست به محل برگزاری آزمون عملی رشته ذیربط مراجعه نمایند. با توجه به اینکه زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی آنها در برنامه زمانی پیوست مشخص گردیده، ضرورت دارد در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل های اعلام شده مراجعه شود. عدم مراجعه برای آزمون عملی به منزله انصراف از پذیرش در این رشته خواهد بود.

https://ssrc.ac.ir/fa/page/478

 

 
متقاضيان رشته‌ علوم ورزشي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان بايد علاوه بر مبلغ واريزي براي هزينه آزمون عملي (موضوع پرداخت 1/050/000 «یک میلیون و پنجاه هزار ریال» در اطلاعيه مورخ 1401/03/29)، می بایست بابت پرداخت هزینه انجام معاينه پزشكي و تست‌هاي سلامت و تندرستي مبلغ 1/040/000 (یک میلیون چهل هزار ریال)، از  تاریخ 1401/04/23  به درگاه پژوهشگاه  تربیت بدنی  به نشانی www.ssrc.ac.ir  مراجعه نموده و هزینه را پرداخت نمایند. در ضمن فیش مربوط را پرینت گرفته و در روز آزمون عملی به نماینده پژوهشگاه تربیت بدنی مستقر در حوزه تحویل نمايند.
تحویل فیش واریزی در روز برگزاری آزمون عملی الزامی می باشد.
 

در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند سوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی: https://request.sanjesh.org به این سازمان ارسال نمایند.

ضمنا داوطلبان درصورت لزوم مي‌توانند سوالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند. 

سازمان سنجش آموزش کشور (sanjesh.org)

دواطلبین محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح هرگونه سوال می توانند در روزه های کاری از ساعت 9 لغایت 14با شماره تلفن  ذیل تماس حاصل فرمایند.

 جناب آقای دکتر حمید رضا قزلسفلو  
  09113766372