×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

دانشگاه گنبدکاووس؛ میزبان دومین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان گلستان

1401/05/09

دومین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان گلستان به ریاست دکتر سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و با حضور مهندس مهدی دهرویه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، دکتر هادی احمدی، مدیركل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان و رؤسای دانشگاه های استان گلستان در سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، در این جلسه با تاکید بر جایگاه دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان و دانشگاه ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف و پیشرفت استان و کشور دارند.

وی افزود: دانشجویان می توانند عامل تحرک علمی، فرهنگی و جهادی  باشند و بسیاری از اقدامات با حضور دانشجویان رقم خواهد خورد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: دانشگاه ها باید با همکاری  یکدگیر و دستگاه های متولی در زمینه رفع مشکلات و دغدغه های دانشجویی اهتمام ویژه ای داشته باشند و با انجام اقدامات و فعالیت های دانش بنیان در جهت رفع مشکلات و کمبود ها، به سوی رشد و تعالی جامعه گام بردارند.

دکتر مهاجر خاطر نشان کرد: نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در تمام صحنه های جمهوری اسلامی پررنگ بوده و مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز نگاه ویژه ای به این قشر تاثیرگذار داشته و دارند.

در ابتدای این جلسه، دکتر ابوالفضل طهماسبی، رئیس دانشگاه گنبدکاووس ضمن تسلیت ایام محرم و خیرمقدم به حاضرین در جلسه، گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، علمی، پژوهشی وعمرانی دانشگاه ارائه داد.

همچنین در این جلسه پیرامون موضوعات دانشجویی و فرهنگی، شروع سال تحصیلی جدید، وضعیت کلاس‌های حضوری و مجازی، وضعیت خوابگاه های دانشجویی و نقش اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان استان در موضوعات فرهنگی و اجتماعی تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه با حضور جناب آقای دکتر مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.