×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

میزبانی دانشگاه گنبدکاووس از آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان گلستان

1401/05/29

آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان گلستان روز جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ با حضور جناب آقای دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، جناب آقای دکتر علی‌محمد زنگانه استاندار معزز گلستان، دکتر شادمهر و دکتر منتظری نمایندگان محترم مردم شریف گنبدکاووس و گرگان در مجلس شورای اسلامی، روحانیت معزز و ائمه محترم جمعه گنبدکاووس و سایر مدیران استانی و شهرستانی به میزبانی دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد.

دکتر محمدمهدی اسماعیلی عصر جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱، در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان گلستان که در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد، افزود: رسانه ها با روایت صحیح از عملکرد دولت باعث افزایش امید در جامعه شوند.

دکتر اسماعیلی بیان داشت: رسانه ها باید این مقاومت‌ و ایستادگی ملت را به رخ جهانیان بکشند و از منابع ملی کشور در برابر هجمه و توطئه های دشمنان دفاع کنند.

دکترعلی‌محمد زنگانه، استاندار محترم استان گلستان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در دانشگاه گنبدکاووس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد به فعالان رسانه‌های استان پیشنهاد کرد منشور اخلاقی کار در حوزه رسانه را تدوین کرده و آنرا اجرا کنند.

وی صداقت و اطلاع رسانی، اعتماد با هدف روشنگری، حرکت برای توسعه، زمینه ساز بودن همزیستی و پاسداری از حقوق شهروندان را از جمله شاخص های ارزشمند منشور اخلاقی در رسانه برشمرد.

استاندار گلستان گفت: اندیشه و نگاه فعالان رسانه‌ای استان در راستای توسعه همه جانبه است که باید از این ظرفیت بیش از گذشته استفاده کرد.

گفتنی است دکتر اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه دکتر زنگانه، استاندار استان گلستان و جمعي از مدیران استانی، در حاشیه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار به مزار ۲ شهید خوشنام مدفون در این مرکز آموزش عالی ادای احترام کرد.