×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

بازديد معاون وزير و رئيس سازمان امور دانشجويان و رئيس صندوق رفاه دانشجويان از مجموعه دانشگاه گنبد كاووس

1401/06/07

روز دوشنبه 7 شهريور 1401 معاون محترم وزير و رئيس سازمان امور دانشجويان و رئيس محترم صندوق رفاه دانشجويان از مجموعه دانشگاه گنبدكاووس بازديد كردند.

روز دوشنبه 7 شهريور 1401 جناب آقاي دكتر هاشم داداش‌پور معاون محترم وزير و رئيس سازمان امور دانشجويان و جناب آقاي دكتر گنجي رئيس محترم صندوق رفاه دانشجويان از مجموعه دانشگاه گنبد كاووس بازديد كردند. در اين بازديد فرماندار ويژه شهرستان و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي وي و جمعي از مسئولين دانشگاهي حضور داشتند.

 درحاشیه بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی و مكان‌هاي ورزشي دانشگاه دولتی گنبدکاووس، سلف سرویس این مرکز آموزش عالی  (با زيربناي سه هزار و  ۳۰۰ متر مربع و هزينه تقريبي ۱۵۰ میلیارد ریال)  و ايستگاه دوچرخه‌ سواري نشاط افتتاح گرديد و با حضور بر سر مزار ۲ شهید گمنام دانشگاه، عطرافشانی و غبارروبي انجام گرفت.

معاون وزير و رئيس سازمان امور دانشجويان گفت: وزارت علوم و دانشگاه‌های تابعه از همه ظرفیت‌های موجود، اعتبارات استانی و کمک‌های خیرین برای فراهم کردن شرایط تحصیل حضوری دانشجویان و نیز بهره‌مندی مطلوب از امکانات رفاهی مانند سلف سرویس‌ها و خوابگاه‌ها را که بخشی از آنها استیجاری بوده و یا تغییر کاربری دادند، استفاده خواهد کرد.

وي در ادامه افزود: برخی کمبودها و نواقص در این دو بخش (خوابگاه و سلف سرویس) وجود داشت که تلاش خواهیم کرد با کمک‌هایی که از وزارت علوم خواهد شد، این کمبودها تا اول مهر زمان بازگشایی دانشگاه برطرف شود.

هاشم پور ادامه داد: سلف سرویس مرکزی و تازه تاسیس دانشگاه گنبدکاووس که با زیربنای سه هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده، نیاز به برخی تجهیزات دارد که کمک‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس هم در این مراسم بر لزوم حمایت بیشتر وزارت علوم از دانشگاه دولتی این شهرستان برای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز تاکید کرد.

دانشگاه دولتی گنبدکاووس که فعالیت آموزشی خود را از سال ۶۲ با در قالب آموزشکده کشاورزی شروع کرده اکنون حدود  سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در 72 کُد رشته از مقطع کاردانی تا دکتری دارد.