×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود سال 1401 برگزار شد.

1401/07/18

مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید در صبح روز دوشنبه مورخ 1401/07/18 در سالن حکمت دانشگاه گنبد کاووس با حضور اعضای هیئت رئیسه، مدیران و دانشجویان برگزار شد.

مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید در صبح روز دوشنبه مورخ 1401/07/18 در سالن حکمت دانشگاه گنبدکاووس با حضور اعضای هیئت رئیسه، مدیران و دانشجویان برگزار شد. در این مراسم بعد از قرائت قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، به ترتیب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای رجبی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری، دکتر طهماسبی رئیس دانشگاه، دکتر ستاریان، معاونت حوزه آموزش و پژوهش، دکتر فخیره معاونت حوزه دانشجویی و فرهنگی و مهندس علی بگلی رئیس اداره حراست ضمن عرض تبریک حلول ماه ربیع الاول، ولادت پیامبر مهربانی و سلاله مطهرش امام جعفر صادق (ع)، هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید به بیان مطالبی در حوزه کاری خود پرداختند.

دکتر ستاریان معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه به بیان مطالبی از قوانین و مقررات آموزشی و استفاده از امکانات رفاهی دانشجویان از جمله آزمایشگاه، کتابخانه، سایت‌های کامپیوتری و ... پرداختند.

دکتر فخیره معلونت دانشجویی و فرهنگی در ارتباط با بحث تغذیه دانشجویان، خوابگاه های دانشجویی، امکانات ورزشی دانشجویان، استفاده از مشاورین سلامت در دفتر مشاوره و سلامت دانشجویان و استفاده از وام های صندوق رفاه دانشجویان مطالبی را بازگو کردند.

مهندس علی بگلی رئیس اداره حراست ضمن آرزوی سلامت و موفقیت در مسیر تحصیلی و رعایت مسائل اخلاقی و عفاف و حجاب در محوطه دانشگاه و خوابگاه‌ها نکاتی را من باب تذکر عنوان کرد.

در پایان  با پذیرایی از دانشجویان و اجرای موسیقی جلسه به پایان رسید.