×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

انتخابات اولین دوره اعضای هیئت ممیزه مشترک دانشگاه گنبدکاووس و دانشگاه گلستان برگزار شد.

1401/08/10

اولین دوره انتخابات اعضای هیئت ممیزه مشترک دانشگاه گنبدکاووس و دانشگاه گلستان در روز سه شنبه مورخ10 آبان‌ماه 1401 در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گنبدکاووس؛ اولین دوره انتخابات هیئت ممیزه مشترک دانشگاه گنبدکاووس و دانشگاه گلستان روز سه‌شنبه 10 آبان‌ماه 1401 در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی برگزار گردید. در این دوره از انتخابات، میان صد وسی و سه نفر اعضای هیئت علمی حائز شرایط مشارکت با درجه استادیاری و بالاتر، تعداد 129 نفر از اعضای هیات علمی در پای صندوق رای حضور یافتند.

دکتر علی ستاریان مسئول برگزاری انتخابات هیئت ممیزه در گفتگو با روابط عمومی، شرکت در انتخابات هیئت ممیزه دانشگاه‌ها را گویای عزم فرهیختگان دانشگاهی جهت مشارکت جمعی در ترسیم افق آینده علمی کشور و سهیم شدن در ارزیابی کیفی فعالیتهای نخبگانی برشمرد.

شایان ذکر است فرآیند برگزاری این انتخابات در راستاي اجراي بند ب تبصره 6 ماده 5 از «دستورالعمل طرز تشکیل هیئت ممیزه مؤسسه و وظایف و اختیارات آن»، ابلاغیه شماره 15/190 در تاریخ 1401/01/06 مقام عالی وزارت، با موضوع پیشنهاد اعضای (حقیقی) موضوع بند 3 ماده 5 و پس از انجام فراخوان ثبت نام از داوطلبین در هفته‌های گذشته آغاز شد و امروز با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه به سرانجام رسید.

بر این اساس از بین نامزدهای واجد شرایط دکتر حسین صبوری و دکتر معصومه فراستی از دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی و دکتر احمد شریف از دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی به ترتیب با بیشترین تعداد آرا نماینده منتخب اولین دوره اعضای هیئت ممیزه مشترک دانشگاه گنبدکاووس و دانشگاه گلستان شدند.