×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

جلسه هماهنگی و هم‌افزایی دانشگاه‌ها جهت دستیابی به اهداف و سیاست‌های حمایت از خانواده و افزایش جمعیت در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد.

1401/08/14

در روز شنبه مورخ 14 آبان 1401 جلسه هماهنگی و هم‌افزایی دانشگاه‌ها جهت دستیابی به اهداف و سیاست‌های حمایت از خانواده و افزایش جمعیت توسط سرکار خانم اسدالله‌پور کارشناس امور بانوان و خانواده و دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان و تعدادی از روسای دانشگاه‌ها در سالن جلسات ریاست دانشگاه گنبدکاووس برگزار گردید.

در روز شنبه مورخ 14 آبان 1401 جلسه  هماهنگی و هم‌افزایی دانشگاه‌ها جهت دستیابی به اهداف و سیاست‌های حمایت از خانواده و افزایش جمعیت توسط سرکار خانم اسدالله‌پور کارشناس امور بانوان و خانواده و دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان و تعدادی از روسای دانشگاه‌ها در سالن جلسات ریاست دانشگاه گنبدکاووس برگزار گردید.

در این جلسه هر یک از مسئولین دانشگاه‌‌ها (دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شرق گلستان، دانشگاه علمی کاربردی یک، دانشگاه فنی و حرفه‌ای کوثر، دانشگاه آزاد اسلامی ودانشگاه گنبد کاووس) به اقدامات دانشگاه‌ مربوطه در راستای دستیابی به اهداف و سیاست‌های حمایت از خانواده و افزایش جمعیت و اعلام ظرفیت‌های دانشگاهی در جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برطرف شدن موانع موجود در جهت زاد و ولد و جوانی جمعیت پرداختند.

در پایان صورتجلسه مذاکرات و مصوبات مطرح و به اداره فرمانداری شهرستان جهت تایید نهایی ارجاع شد.