×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه دانشگاه گنبدکاووس و دانشگاه گلستان

1401/08/17

در روز سه‌شنبه مورخ 1401/08/17 نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه دانشگاه گنبدکاووس و دانشگاه گلستان با حضور دکتر علیرضا خواجه شاهکویی رئیس دانشگاه گلستان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گنبدکاووس دکتر طهماسبی ریاست محترم دانشگاه گنبدکاووس ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گرامی از قرارگیری دو دانشگاه در کنار یکدیگر با تشکیل هیئت ممیزه مشترک دانشگاه گنبدکاووس و دانشگاه گلستان به جهت رشد و اعتلای دانشگاهیان ابراز خرسندی کرد.

ایشان در ابتدای سخن به معرفی حوزه‌های مختلف دانشگاه، ظرفیت‌های دانشگاهیان، اقدامات و پیشرفت‌های حاصله در طی چند سال اخیر علی‌رغم محدودیت‌های موجود پرداخت و بیان داشت: اقدامات شایسته‌ای در جهت پیشرفت و اعتلای جامعه دانشگاهی در تمامی حوزه‌ها متناسب با منزلت دانشگاهیان صورت گرفته است.

در ادامه جلسه دکتر علیرضا خواجه شاهکویی رئیس دانشگاه گلستان ضمن ابراز خوشحالی از جهت دیدار با دانشگاه گنبدکاووس و تشکیل هیئت ممیزه مشترک بین دانشگاه‌ها از کارآمدی همگرایی و هم‌افزایی دو دانشگاه در کنار یکدیگر سخن گفت.

 ایشان بیان داشت با تشکیل هیئت ممیزه، دو دانشگاه با قوت و قدرت بیشتر در کنار یکدیگر خواهند بود و از نتیجه این اقدام مهم که موجبات توسعه دو دانشگاه را فراهم خواهد آورد ابراز امیدواری کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار، دکتر علیرضا خواجه شاهکویی و هیئت همراه او از مجموعه دانشگاه گنبدکاووس و پروژه‌های عمرانی بازدید کردند.