×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

انتخاب 4 عضو هیات علمی دانشگاه گنبدکاووس به عنوان پژوهشگر برتراستان گلستان

1401/09/19

در آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان: پژوهشگران و فناوران برتر استان معرفی و از آنان تجلیل شد در این مراسم 4 عضو هیات علمی دانشگاه گنبدکاووس موفق به کسب رتبه پژوهشگر برتر استان گلستان شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از پژوهشگران برتر استان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار گردید، اعضای هیات علمی دانشگاه گنبدکاووس نیز موفق به کسب رتبه پژوهشگر برتر استان شدند. در این مراسم دکتر مجتبی قره محمودلو عضو هیئت علمی گروه مرتع و آبخیزداری دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی و دکتر محسن محمدی خیاره، عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی با کسب رتبه دوم و دکتر حسین آدینه  عضو هیات علمی گروه شیلات دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی و دکتر حمیدرضا قزلسفلو عضو هیات علمی گروه علوم ورزشی دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی با کسب رتبه سوم  پژوهشگر برتر استان معرفی شدند.

حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه گنبدکاووس کسب این موفقیت علمی را به این عزیزان تبریک عرض نموده و برای آن‌ها از درگاه ایزد‌منان آرزوی توفیق روز‌افزون دارد.