×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون هیئت امنای دانشگاه‌های گلستان و گنبدکاووس از مجموعه دانشگاه گنبدکاووس بازدید کرد.

1401/11/05

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون هیئت امنای دانشگاه‌های گلستان و گنبدکاووس در روز چهارشنبه مورخ 1401/11/05 از مجموعه دانشگاه گنبدکاووس بازدید کرد.

دکتر سهرابی، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون هیأت امنای دانشگاه‌های گلستان و گنبدکاووس در روز چهارشنبه مورخ 1401/11/05 از مجموعه دانشگاه گنبدکاووس بازدید کرد و در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گنبدکاووس: دکتر سهرابی در روز چهارشنبه مورخ 5 بهمن‌ماه 1401 پس از غبارروبی از گلزار شهدای گمنام دانشگاه گنبدکاووس و بازدید از مجموعه دانشکده‌ها، سلف سرویس، سالن ورزشی وحدت، خوابگاه‌های دانشجویی، سالن‌های آمفی تئاتر دانشگاه ، کلاس‌های آموزشی، آزمایشگاه‌ها، مزرعه آموزشی و پژوهشی و استخر پرورش ماهی به همراه تعدادی از مسئولین دانشگاهی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه شرکت کرد.

دکتر سهرابی در جلسه هیات رئیسه پس از استماع نقطه نظرات اعضای هیات رئیسه، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، آمایش و توسعه رشته‌ها و دیگر موضوعات مرتبط را از اولویت‌های مصوبات کمیسیون هیأت امنا دانست.

ایشان در ادامه جلسه از گزارش تجربیات روسای دانشگاه‌ها، مستندسازی عملکرد دانشگاه‌ها، توسعه دانشکده‌های اقماری، و سایر مصوبات منابع مالی سخن گفت.