×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

مراسم غبارروبي گلزار شهداي خوشنام دانشگاه گنبدکاووس به مناسبت گراميداشت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي

1401/11/12

مراسم غبارروبي گلزار شهداي خوشنام دانشگاه گنبدکاووس به مناسبت گراميداشت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي ساعت 8 صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 با حضور مسئولین و مدیران شهرستانی و دانشگاهی انجام شد.

مراسم غبارروبي گلزار شهداي خوشنام دانشگاه گنبدکاووس به مناسبت گراميداشت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي ساعت 8 صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 با حضورامام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، و تعدادی از مسئولین و مدیران دانشگاهی و شهرستانی انجام شد.

دکتر طهماسبی رییس دانشگاه گنبدکاووس با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز دشمنان انقلاب در جنگی شناختی و ترکیبی سعی دارند دستاوردها و موفقیت‌های جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف را وارونه جلوه دهند که بهترین راهکار برای خنثی سازی این حربه آنها جهاد تبیین است.

هم‌چنین ایشان بیان داشتند: دهه فجر فرصت مناسبی است تا همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، دستاوردها و خدمات نظام و دولت‌ها را برای مردم و بالاخص نسل جوان در قالب جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب، بیان نمایند. وی اضافه کرد: اهمیت دادن به جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب، می‌تواند علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی فعلی، مسیر عزت و اقتدار و رشد و شکوفایی هرچه بیشتر نظام اسلامی را نیز هموار کند. دکتر طهماسبی ادامه داد: دانشگاه گنبدکاووس هم از همه ظرفیت‌های علمی و فرهنگی خود برای تریبت نیروی انسانی متعهد و متخصص برای آینده کشور استفاده می‌کند. هم‌چنین ایشان عنوان کردند، دانشگاه گنبدکاووس در آخرین ارزیابی‌های علمی موفق به کسب رتبه دوم در تولید مقالات علمی و سرانه تولیدات علمی توسط اعضای هیات علمی خود در بین دانشگاه‌های جامع با قدمت کمتر از ۲۰ سال کشور را کسب کرده است.