×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

اولين جلسه هيأت مميزه مشترك دانشگاه گنبدكاووس و دانشگاه گلستان برگزار گرديد.

1401/11/24

اولين جلسه هيأت مميزه مشترك دانشگاه گنبدكاووس و دانشگاه گلستان در روز چهارشنبه مورخ ١٤٠١/١١/١٢ در محل سالن جلسات دانشگاه گلستان با حضور دكتر طهماسبي رئيس دانشگاه گنبدكاووس، دكتر عليرضا خواجه شاهكوهي رئيس دانشگاه گلستان، دكتر عبدالحسين طاهري نماينده وزارت عتف در امور هيأت امنا و هيأت مميزه و جمعي از اساتيد و مسئولين برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گنبدكاووس، اولین جلسه هیات ممیزه مشترك دانشگاه گنبدكاووس و دانشگاه گلستان با حضور رؤساي دو دانشگاه و دکتر عبدالحسین طاهری، نماینده وزارت عتف در امور هیات ممیزه برگزار شد.

دكتر طهماسبي رئيس دانشگاه گنبدكاووس ضمن عرض تبريك ايام دهه مبارك فجر و سالروز ولادت حضرت جوادالائمه و تقدير و تشكر از تلاش هاي صورت گرفته و حمايت هاي وزارت عتف در جهت تشكيل هيأت امنا و هيأت مميزه كه باعث رشد و توسعه آموزش عالي در استان مي گردد بيان داشتند كه بايد از ظرفيت هاي هيأت مميزه براي رفاه حال اعضاي محترم هيأت علمي به عنوان بخش فرهيخته و نخبگاني كشور استفاده گردد و تمام تلاش ها در جهت نيل به اهداف خواهد بود.

در این جلسه دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی رئیس دانشگاه گلستان ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی، با اشاره به تلاش های انجام یافته و حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از این دانشگاه در زمینه های مختلف از جمله تشکیل هیات ممیزه تقدیر به عمل آورده، اظهار امیدواری کرد که تبدیل وضع و ارتقای رتبه علمی اعضای هیأت علمی در اسرع وقت انجام شود تا این عزیزان بتوانند به نحو مطلوب از مزایای مربوط بهره مند شوند.

در ادامه این جلسه، به پیشنهاد دکتر خواجه شاهکوهی رئیس هیات ممیزه و باتفاق آرا، دکتر محسن مظاهری تهرانی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گلستان به عنوان اولین دبیر هیات ممیزه مشترک دانشگاه گنبدكاووس و دانشگاه گلستان انتخاب شدند.

گفتنی است تعیین رئیس و اعضای کمسیون های تخصصی، تصویب شیوه نامه امتیازدهی فعالیت هاي آیین نامه ارتقاء اعضاي هیات علمی و بررسی دو پرونده ارتقا از جمله مهمترین اقدامات این جلسه بوده است.