×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

با حكم وزير علوم، تحقيقات و فناوري؛ سرپرست دانشگاه گنبدكاووس منصوب شد.

1401/12/20

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر "حجت‌الله جعفریان" را به عنوان "سرپرست دانشگاه گنبد کاووس" منصوب کرد.

وزير علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر "حجت‌الله جعفریان" را به عنوان "سرپرست دانشگاه گنبد کاووس" منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه گنبدكاووس، محمدعلی زلفی‌گل در متن انتصاب حجت‌الله جعفریان آورده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه‌ای از خدمات و تلاش‌های دکتر ابوالفضل طهماسبی رئیس دانشگاه گنبد کاووس در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

حجت‌الله جعفریان (زاده گنبد کاووس _ 1345) دانش‌آموخته رشته تکثیر و پرورش آبزیان، عضو هیئت علمی دانشگاه گنبد کاووس است که پیش از این دو دوره ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه منابع طبیعی گرگان و یک دوره نیز معاونت اداری، مالی دانشگاه گنبد کاووس را بر عهده داشته است.

وی همچنین رئیس بسیج اساتید دانشگاه گنبد کاووس است و از ایشان تعداد 104 مقاله علمی در سطح ملی و بین المللی به چاپ رسیده است. انجام 13 طرح پژوهشی و کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه گنبد در سال‌های گذشته نیز از افتخارات سرپرست جدید منصوب شده دانشگاه گنبد کاووس است.