×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

پیام تسلیت سرپرست دانشگاه گنبدکاووس در پی خبر شهادت پاسدار شهید مقداد مهقانی

1402/01/14

بسم رب الشهدا والصدیقین

"مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا"

‏بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را به تصویر کشید. خبر شهادت پاسدار شهید مقداد مهقانی، فرزندی دیگر از خطه گلستان در دفاع از حریم حرم اهل بیت (علیه السلام) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور است.
نامسلمانان تاریخ؛ صهیونیست‌های جنایتکار بدانند این خون‌های پاک عزم و اراده پولادین انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی شان مصمم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد نمود. شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر "عج الله تعالی فرجه الشریف"، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مردم شهید پرور استان گلستان به‌ویژه خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می نمایم، و به ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم.

سرپرست دانشگاه گنبد کاووس
حجت اله جعفریان