×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

جلسه تکریم و معارفه سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه گنبدکاووس برگزار گردید.

1402/02/06

جلسه تکریم و معارفه سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه گنبدکاووس در روز چهارشنبه مورخ 1402/02/06 در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه با حضور سرپرست دانشگاه و جمعی از مسئولین و کارشناسان دانشگاه برگزار شد.

جلسه تکریم و معارفه سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه گنبدکاووس در روز چهارشنبه مورخ 1402/02/06 در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه با حضور سرپرست دانشگاه و جمعی از مسئولین و کارشناسان دانشگاه برگزار شد. در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر حجت اله جعفریان سرپرست دانشگاه گنبدکاووس، دکتر ابراهیم غلامعلی پور علمداری عضو هیئت علمی گروه تولیدات گیاهی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی را به عنوان سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه گنبدکاووس معرفی نمود و در ادامه این جلسه جناب آقای دکتر حجت اله جعفریان از زحمات صادقانه و تلاش‌های دلسوزانه سرکار خانم مهندس حکیمه مصطفی‌لو مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه تقدیر نمود و جناب آقای مهندس امین سعیدی را به عنوان مدیر جدید در این سمت معرفی نمود.