×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

مراسم تجلیل از سرآمدان آموزشی در دانشگاه گنبد کاووس برگزار شد

1402/02/19

مراسم گرامیداشت مقام شامخ استاد در دانشگاه گنبدکاووس با حضور امام جمعه محترم شهرستان گنبدکاووس، اعضای هیات رئیسه و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گنبد کاووس دکتر حجت الله جعفریان در این مراسم ضمن عرض خوش آمد‌گویی به مد‌‌‌­‌‌‌‌‌­­‌عوین و هم‌چنین گرامی‌داشت هفته سرآمدی آموزش بیان نمود که دانشگاه گنبد‌کاووس پیشرفت خوبی در حوزه های محتلف علمی و فرهنگی داشته و این پیشرفت بدون تلاش‌‌‌‌‌،‌ کوشش و همکاری اعضای محترم هیات علمی،‌سرآمدان آموزش  و یاوران علمی دانشگاه محقق نمی گردید. ایشان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی این بزرگواران اظهار نمود که مسئولین دانشگاه نیز در تلاش هستند با همکاری و همدلی یاوران علمی و اعضای هیات علمی بستر مناسبی را جهت پیشرفت علمی و پژوهشی دانشگاه در آینده فراهم سازند .

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رجبی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم در دانشگاه نیز ضمن گرامی‌داشت روز استاد از زحمات تمامی اعضای هیات علمی و سرآمدان آموزشی و پژوهشی دانشگاه تقدیر‌ و تشکر نمودند و این تلاش ها را در جهت پیشرفت و تعالی علمی و فرهنگی دانشگاه در جامعه بسیار ازشمند برشمردند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان گنبد‌کاووس نیز ضمن گرامی‌داشت روز شهادت استاد مطهری و روز معلم اظهار نمودند که استاد شهید دکتر مرتضی مطهری الگوی تمام عیار و نخبه در حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی بوده و این امر نیز باعث گردید تا کوردلان منافق تاب این همه فضیلت و فرزانگی را نداشته و ایشان را به شهادت برسانند. ایشان فرمودند ما نیز باید الگو برداری از این شهید بزرگوار را در سرحوله کار خود قرار داده و در جهت رشد علمی و فرهنگی و اعتلای کشور از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم .

در پایان برنامه نیز از منتخبین سرآمدی آموزش دانشگاه تجلیل گردید .