×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

بیانیه : محکومیت تحریم بسیج دانشجویی کشور از سوی اتحادیه اروپا

1402/03/07

بیانیه : محکومیت تحریم بسیج دانشجویی کشور از سوی اتحادیه اروپا تحریم بسیج دانشجویی کشور از سوی اتحادیه اروپا نشان از اوج استیصال‌‌، برآشفتگی و درماندگی اتاق فکر دشمن در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه پویای جنبش دانشجویی می‌باشد. بسیج دانشجویی تشکلی انقلابی است که به فرمان امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌‌‌ها، بار دیگر موجب عصبانیت غربی‌ها شد و آنها را به رفتار‌‌های غیر منطقی و عصبی واداشت، اکنون ریشه بروز واکنش‌های عصبی و غیر منطقی از سوی بدخواهان و دشمنان این انقلاب را باید در صلابت، پایبندی و استقامت بسیج دانشجویی در اجرای فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب دانست.

 

 

بیانیه : محکومیت تحریم بسیج دانشجویی کشور از سوی اتحادیه اروپا

      تحریم بسیج دانشجویی کشور از سوی اتحادیه اروپا نشان از اوج استیصال‌‌، برآشفتگی و درماندگی اتاق فکر دشمن در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه پویای جنبش دانشجویی می‌باشد.

     بسیج دانشجویی تشکلی انقلابی است که به فرمان امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌‌‌ها، بار دیگر موجب عصبانیت غربی‌ها شد و آنها را به رفتار‌‌های غیر منطقی و عصبی واداشت، اکنون ریشه بروز واکنش‌های عصبی و غیر منطقی از سوی بدخواهان و دشمنان این انقلاب را باید در صلابت، پایبندی و استقامت بسیج دانشجویی در اجرای فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب دانست.

بسیج لشکر مخلص خدا و معراج اندیشه پاک اسلامی است و در حوادث مختلف و به ویژه در اقدامات جهادی و محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم کشور، همیشه در خط مقدم بوده و در مواقع خطر سیاسی و امنیتی و نظامی، حامی مردم و خاک این میهن سرافراز است. امروز بیش از هر زمان دیگری، آخرین تیرهای فتنه‌ها و شیطنت‌های دشمنان به سنگ خورده و آن‌ها هیچ چیز دیگری برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در چنته ندارند، به همین دلیل دست به چنین حرکات نابخردانه‌ای می‌زنند.

لذا ما دانشگاهیان دانشگاه گنبدکاووس با محکوم نمودن قاطع این اقدام خصمانه و بی اساس دشمنان این دین و انقلاب، اعلام می‌داریم که بسیج، چشم چراغ ایران همیشه مقتدر و پایبند بوده و خواهد بود. برای فرزندان انقلابی و این نهاد جهادگر و پرتلاش موفقیت و سربلندی روزافزون را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

« وَ لَیَنصُرَنٌ اللهُ مَن یَنصُرُهُ اِنٌ اللهَ لَقَوِیُ عَزیزُ»

                                                                

 

حوزه ریاست‌، روابط عمومی و روابط بین الملل دانشگاه گنبد‌کاووس