×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

بیانیه محکومیت تحریم بسیج دانشجویی کشور از سوی اتحادیه اروپا توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گنبدکاووس

1402/03/07

بسم الله القاصم الجبارین و المستکبرین و الظالمین بار دیگر دست پلید و پلشت استکبارو صهیونیست جهانی خصوصا شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار ورژیم اشغالگر اسرائیلی از اتحادیه اروپای خبیث بیرون زد و اجرای نقشه جدیدی علیه یکی از ارکان مهم انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اجرا نمود و آن تحریم تشکل بزرگ دانشجویی یعنی بسیج دانشجویی کشوربود. بسیج دانشجویی تشکلی انقلابی است که به فرمان امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی برای دفاع از اسلام، انقلاب و پاسداری از اصول تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی، ترویج اسلام ناب محمدی(ص)، پاسخ به مسائل اعتقادی بسیجیان و جلوگیری از نفوذ ایادی بیگانه، تلاش برای ایجاد حکومت بزرگ جهانی اسلام و ترویج تفکر بسیج در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تشکیل گردیده است.

 

بسم الله القاصم الجبارین و المستکبرین و الظالمین 

بار دیگر دست پلید و پلشت استکبارو صهیونیست جهانی خصوصا شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار ورژیم اشغالگر اسرائیلی از اتحادیه اروپای خبیث بیرون زد و اجرای نقشه جدیدی علیه یکی از ارکان مهم انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اجرا نمود و آن تحریم تشکل بزرگ دانشجویی یعنی بسیج دانشجویی کشوربود. 

بسیج دانشجویی تشکلی انقلابی است که به فرمان امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی  برای دفاع از اسلام، انقلاب و پاسداری از اصول تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی، ترویج اسلام ناب محمدی(ص)، پاسخ به مسائل اعتقادی بسیجیان و جلوگیری از نفوذ ایادی بیگانه، تلاش برای ایجاد حکومت بزرگ جهانی اسلام و ترویج تفکر بسیج در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تشکیل گردیده است.

بسیج دانشجویی همواره منشا آثار خیر در دانشگاه‌ها بوده و در مناسبت‌ها و وقایع مهم مذهبی و ملی در کنار مجموعه مدیریتی دانشگاه‌ها نقش آفرینی والایی داشته است.

تحریم این تشکل دانشجویی سند افتخاری برای دانشجویان بسیجی ایران و سبب انگیزه‌ای مضاعف برای مجاهدت بیشتر آنان برای ارزش‌های انقلاب اسلامی میهن اسلامی است.

اقدام نابخردانه و مضحک اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی بار دیگر باعث نمایان شدن نادانی و ضعف اتاق فکر غربی‌ها در مقابله با اهداف و پیشبرد اقدامات ارزشمند وانسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران و تشکل بسیج گردید.

برخلاف تصورات واهی و ضد بشری اتحادیه اروپا، بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که دانشجویان فعال و تربیت‌شدگان در آن مکتب، سرنوشت سازان و افتخارآفرینان انقلاب اسلامی هستند .

تحریم این نهاد ماندگار و بالنده را  به خیل جوانان بسیجی و دانشجویان این تشکل فخیم تبریک گفته، و این تحریم را  نشانه‌ی ضعف، استیصال، اضمحلال، درماندگی، خشم و کینه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مواجهه با قدرت روزافزون فرزندان انقلاب و خدمات بسیج دانشجویی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گنبدکاووس ضمن محکومیت این اقدام خبیثانه و مغرضانه اتحادیه اروپا از فعالیت‌ها و اقدامات بسیج دانشجویی حمایت کرده و اعلام می‌‌دارد که همواره پشتیبان و حامی فعالیت‌ها و اقدامات انقلابی و مردمی بسیج دانشجویی در این دانشگاه می‌باشد.

زیر سایه ولایت پایدار وماندگار باشید.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گنبدکاووس