اطلاعیه
مدارک مورد نیاز وامهای دانشجویی
شرایط و مدارک وام های دانشجویی:
ابتدا دانشجو میبایست طبق راهنمای موجود در سایت دانشگاه در سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان به آدرس refah.swf.ir تشکیل پرونده دهد و سپس مشخصات شخصی و شماره حساب تجارت بنام خود و مقطع تحصیلی را در سامانه وارد نماید. درخواست وام داده و مدارک و مستندات خود را درسامانه بارگذاری نماید.
جهت تایید نهایی مدارک و ارائه مستندات را به اداره رفاه دانشجویی مراجعه نماید.
دانشجویان خوابگاهی یا دانشجویانی که از قبل در سامانه صندوق رفاه پرونده داشته اند نیاز به تشکیل پرونده جدید ندارند. و فقط می بایت مقطع جدید خود را در سامانه ثبت نمایند.
مدارک و مستندات:
-سند تعهد محضری (فرمت پیش نویس درسایت دانشگاه بارگذاری شده است)
- ارائه آخرین حکم استخدامی و فیش حقوقی ضامن
- کپی شناسنامه و کارت ملی ضامن
ضامن میبایست: کارمند رسمی، پیمانی، بازنشسته، قراردادی دستگاههای اجرایی (شرکتهای خصوصی و سهامی خاص شامل نمی باشند) حداقل با 5 سال سابقه و دارای شناسه کارمندی باشد.
- گواهی کسر از حقوق جهت ضمانت به مبلغ 30 میلیون تومان باشد و در گواهی کسر از حقوق می بایست نوع استخدام ضامن و همچنین مشخصات وام گیرنده (دانشجو) درج گردد و عنوان نامه صرفا خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد و سازمان مربوطه متعهد به پرداخت بدون قید و شرط بدهی از طریق کسر از حقوق ضامن گردد.
(برای گرفتن نامه کسر از حقوق از طریق سایت بازنشستگی با عنوان صندوق رفاه: کد 3209 صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری شعبه تهران میباشد).
مطابق بند 1و2 ماده 10 بخشنامه 8927 ارائه گواهی کسر از حقوق برای دریافت وام تا سقف 150.000.000ریال و 300.000.000 ریال به مبلغ 300.000.000 ریال الزامی است.
- کارت دانشجویی ( یا برگه انتخاب واحد ترم) ، کپی شناسنامه و کارت ملی دانشجو
- دانشجویان متاهل ( شناسنامه همسر و سند ازدواج )
- شماره حساب فعال تجارت بنام دانشجو
مدارک به صورت کامل در تاریخ معین شده ارائه گردد و سند تعهد محضری دقیقا مشابه فرمت پیش نویس بوده بدون کم و کاست و کلیه موارد خواسته شده تکمیل گردد.
ضمناً، دانشجویان شبانه صرفاً می توانند از وام شهریه شبانه استفاده نمایند و شامل دیگر وام ها نمی باشند.
**جدول مبالغ و زمانبندی وام ها متعاقبا در سایت دانشگاه جهت اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت.
تذکر: با توجه به احتمال وجود مشکلات سامانه ای در وب سایت و یا قطعی اینترنت و موارد مشابه خواهشمند است فرآیند ثبت درخواست وام و بارگذاری مدارک را به روزهای پایانی موکول ننمایید و حداکثر یک هفته قبل از مهلت تعیین شده به اداره رفاه مراجعه، ثبتنام خود را نهایی و مستندات را تکمیل نمایید. در صورت وجود مشکلات سامانهای عواقب عدم درخواست به موقع وام و ثبت مدارک آن در روزهای پایانی بر عهده خود دانشجو میباشد.
باتشکر
رفاه دانشجویی دانشگاه گنبد کاووس
داخلی 4-01733262199