×
EN RU

اداره امور عمومی و تدارکات

  1. نظارت بر امر نگهداري ساختمان‌ها و وسايل و تأسيسات واحدهاي مختلف
  2. نظارت بر انجام خدمات اداري ساختمانها مانند سوخت، روشنائي، تلفن و ...
  3. نظارت بر نقل و انتقال وسايل و لوازم واحدها
  4. نظارت بر نحوه عملكرد کارکنان واحدهاي تحت پوشش اداره خدمات و شرکتهاي طرف قرارداد
  5. نياز سنجي امور مربوط به مسائل رفاهي کارکنان از جمله دريافت پيشنهادات تغيير مسير سرويس ها
  6. بازديد از واحدهاي تابعه و بررسي امور خدماتي آنان ، کنترل و نظارت تطبيق وضعيت موجود آنان با مفاد قرارداد و گزارش عملكرد آنان به مدير مربوطه
  7. بررسي عملكرد شرکت هاي پيمانكار در واحدهاي تابعه و گزارش به مدير مربوطه
  8. بررسي مكاتبات و درخواست هاي ارجاعي مدير و تهيه پيش نويس در پاسخ مكاتبات واحدهاي تابعه و تحت پوشش