×
EN RU

شرح وظایف و اختیارات

  1. اجراي سياست ها و خط مشي هاي دانشگاه در زمينه هاي مربوط به امور اداري، استخدامي و پشتيباني
  2. اداره و انجام امور استخدامي، انتصابات، انتقال، ترفيع، مرخصي، ماموريت و بازنشستگي کارکنان و اعضاي هيات علمي
  3. صدرو احكام استخدامي کارکنان و اعضاي هيات علمي
  4. نظارت بر حسن انجام فعاليت هاي واحدهاي تابعه
  5. تهيه و تنظيم آيين نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل هاي اداري لازم جهت ارائه به مقامات ذيربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کليه واحدها پس از تأييد
  6. مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هيأت هاي رسيدگي به تخلفات اداري
  7. مطالعه و بررسي رسته هاي شغلي مشاغل دانشگاهي و ارايه نظرات و پيشنهادات اصلاحي به مراجع ذيربط با همكاري مديريت برنامه، بودجه و تشكيلات
  8. ايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري کليه پرسنل دانشگاه
  9. پيش بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه کارکنان با کمك واحدهاي مربوط
  10. انجام تدارکات و تأمين وسايل و تجهيزات مورد نياز واحدهاي مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگي کامل واحدهاي ذيربط
  11. نظارت در انجام کليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف
  12. انجام امور مربوط به قراردادهاي دانشگاه با هماهنگي مسؤولين ذيربط
  13. تهيه طرحهاي مربوط به رفاه عمومي کارکنان و نظارت بر حسن اجراي طرح هاي مزبور
  14. برنامه ريزي و نظارت بر روشهاي مطلوب اداره امور استخدامي دانشگاه
  15. نظارت بر اجراي صحيح مقررات استخدامي و ارايه راهنمايي هاي لازم
  16. نظارت بر امور حضور و غياب و ورود و خروج کارکنان
  17. نظارت بر طرح تمام وقت کارکنان، اضافه کاري و انتصاب کارکنان (هيأت علمي و غير هيأت علمي)
  18. مشارکت در جلسات و کميسيون هاي مختلف و اظهارنظر و ارايه پيشنهادات لازم
  19. رسيدگي به امور رفاهي و بازنشستگي کارکنان و اتخاذ تصميمات لازم
  20. نظارت بر امر ارزشيابي واحدهاي تابعه
  21. انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق